Welkom bij Access-i

Chambres d'hôtes de La Ferme de Berwausault

Isabel, Bernard en hun kinderen zullen u met plezier ontvangen in het hart van de streek van Herve, in een oude gerenoveerde boerderij.

In hun 4 grote themakamers voor gezinnen, koppels of personen met beperkte mobiliteit, laten ze u in alle eenvoud en kleur hun passies ontdekken. Met een capaciteit van 15 personen, zijn ze ideaal voor familiebijeenkomsten.

U kunt genieten van een goed en gevarieerd streekontbijt en, op reservering, van een heerlijke maaltijd met Herviaanse smaken in hun table d'hôtes.

De boerderij van Berwausault heeft ook het label "Bienvenue vélos" gekregen.

(DeepL Traduction)

Sterke punten

Personneel
  • Een contactpersoon is aanwezig voor het onthaal van personen met specifieke behoeften.
Parkeren
  • Het is mogelijk om een persoon te laten uitstappen in de nabijheid van de ingang.

Sterke punten

Parkeren
  • Er is minstens 1 voorbehouden parkeerplaats op minder dan 100 meter van de ingang.
Toegangsweg vanaf de parkeerplaats
  • De ondergrond is regelmatig en zonder obstakels.
  • De ondergrond is regelmatig.
  • De ondergrond is hard.
  • De helling is beveiligd aan de open zijde.
Binnenkomst
  • De hoofdingang is toegankelijk.
  • Er is geen trede aan de ingang.
Horizontale beweging
  • Er valt geen trede te nemen.
  • Alle doorgangszones zijn voldoende breed.
Restauratiezaal
  • Alle tafels laten toe om zich correct te positioneren met een rolstoel.
  • De bediening wordt verzekerd door personeel aan tafel.
Kamer
  • Een aangepaste kamer van voldoende grootte is beschikbaar.
Douchekamer
  • De aangepaste douche is voorzien van een stoel.
  • De douche is zonder hoogteverschil.

Aandachtspunten

Aangepaste toiletten
  • Het toilet is slecht uitgerust.
Kamer
  • Er is geen schakelaar of stopcontact die is bereikbaar is vanaf het bed.
Douchekamer
  • De toegang tot de wastafel verloopt niet vlot.

Sterke punten

Parkeren
  • Er is minstens 1 voorbehouden parkeerplaats op minder dan 100 meter van de ingang.
Toegangsweg vanaf de parkeerplaats
  • De ondergrond is regelmatig.
  • De ondergrond is hard.
  • De hellingen zijn aan weerszijden voorzien van een handlijst.
Binnenkomst
  • De hoofdingang is toegankelijk.
  • Er is geen trede aan de ingang.
Horizontale beweging
  • Er valt geen trede te nemen.
  • Alle doorgangszones zijn voldoende breed.
Restauratiezaal
  • De bediening wordt verzekerd door personeel aan tafel.
Douchekamer
  • De aangepaste douche is voorzien van een stoel.
  • De douche is zonder hoogteverschil.

Sterke punten

Toegangsweg vanaf de parkeerplaats
  • Geleidelijnen vergemakkelijken de verplaatsingen.
Geleidehond
  • Geleidehonden worden toegelaten.
Horizontale beweging
  • Het verkeer verloopt zonder obstakels.
Restauratiezaal
  • De bediening gebeurt aan tafel.
Kamer
  • Het personeel is beschikbaar om de kamer en de uitrusting ervan te tonen.

Sterke punten

Toegangsweg vanaf de parkeerplaats
  • Kunstmatige of natuurlijke geleidelijnen vergemakkelijken de verplaatsingen.
Horizontale beweging
  • Het verkeer verloopt zonder obstakels.
  • De verlichting volstaat.
Restauratiezaal
  • De bediening gebeurt aan tafel.
Kamer
  • Het personeel is beschikbaar om de kamer en de uitrusting ervan te tonen.

Sterke punten

Binnenkomst
  • Het gebouw is gemakkelijk te vinden.
Verlichting
  • De verlichting volstaat en maakt liplezen mogelijk.
Kamer
  • Het personeel is beschikbaar om de kamer en de uitrusting ervan te tonen.
  • Er is minstens één kamer uitgerust met een aangepast brandalarm (visueel of trillend).

Sterke punten

Binnenkomst
  • Het gebouw is gemakkelijk te vinden.
Verlichting
  • De verlichting volstaat en maakt liplezen mogelijk.
Kamer
  • Het personeel is beschikbaar om de kamer en de uitrusting ervan te tonen.
  • Er is minstens één kamer uitgerust met een aangepast brandalarm (visueel of trillend).

Sterke punten

Binnenkomst
  • Het gebouw is gemakkelijk te vinden.
Access-i vous informe sur l'accessibilité de ce lieu, de par les données relevées sur place, à un instant T. Les modifications éventuelles après la visite d'Access-i relèvent de la responsabilité du gestionnaire.